ELS PIANISTES DE “L´ORQUESTRA”

Divendres 17 de Maig 18:00h — Sala Tarafa

 

Els alumnes de piano que finalitzen estudis de Grau Elemental ens ofereixen

aquest concert acompanyats dels veterans alumnes de Grau Mitjà.

Una oportunitat de gaudir de música de molt alt nivell de la mà dels nostres

companys de l’Escola.

 

 

 

 

 

 

Concierto Els Pianistas de l´orquestra

 

 

Aula de Música L'Orquestra - Granollers
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.